İsmail Kartal'dan ilk mesaj! Fenerbahçe'de hedefi tek cümleyle açıkladı

Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları Topuk Yaylası Kampı'yla başladı. Teknik direktör İsmail Kartal, ilk antrenmanda futbolcularıyla bir araya gelerek şampiyonluk hedefini açıkladı. Sarı-lacivertliler, Topuk Yaylası'nın ardından Avusturya kampında üç hazırlık maçı oynayacak.
Fenerbahçe, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına Topuk Yaylası Kampı'nda başladı. Sarı-lacivertli ekip, kampın ilk gününü çift antrenmanla tamamlarken, teknik direktör İsmail Kartal da futbolcularıyla ilk toplantısını gerçekleştirdi.
Deneyimli teknik adamın yaptığı konuşmada yeni sezon hedeflerini net ifadelerle ortaya koyduğu öğrenildi.
FUTBOLCULARINA ŞAMPİYONLUK MESAJI VERDİ
Antrenman sırasında oyuncularını etrafına toplayan İsmail Kartal, takımdan disiplinli ve özverili bir çalışma beklediğini dile getirdi.
Kartal, konuşmasında şu ifadeleri kullandı: "Herkes işini layıkıyla yapacak. Biz elimizden geleni yapacağız ve şampiyon olacağız. Bütün kupaları elde edeceğiz."
TOPUK YAYLASI KAMPI 2 TEMMUZ'A KADAR SÜRECEK
Fenerbahçe'nin ilk etap kamp çalışmaları 2 Temmuz'a kadar Topuk Yaylası'nda devam edecek.
Kampın ardından İstanbul'a dönecek olan sarı-lacivertli ekip, kısa bir aranın ardından yurt dışı kampı için Avusturya'ya hareket edecek.
AVUSTURYA'DA 3 HAZIRLIK MAÇI
14 Temmuz'a kadar Avusturya'da çalışmalarını sürdürecek Fenerbahçe, kamp süresince üç hazırlık karşılaşmasına çıkacak.
Teknik heyet, bu maçlarda oyuncuların son durumunu değerlendirerek yeni sezon öncesindeki kadro planlamasını şekillendirecek.
"İsmail Kartal'dan ilk mesaj! Fenerbahçe'de hedefi tek cümleyle açıkladı" haberi, 26 Haziran 2026 tarihinde yazılmıştır. 26 Haziran 2026 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.