İrem Derici hastanelik oldu: “Hayatımın en zor iki haftasıydı!”

Ünlü şarkıcı İrem Derici, yakalandığı ağır salgın nedeniyle hastaneye kaldırıldı. Serum tedavisi gören sanatçı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla sağlık durumunu açıkladı ve Uşak konserini iptal ettiğini duyurdu. İşte Derici’nin açıklamasından satır başları...
Şarkıcı İrem Derici, hastanelik oldu. Serum tedavisi gören Derici, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla halsizlik yaşadığını belirtti. Hastane yatağından serum takılı halde fotoğraf paylaşan sanatçı, takipçilerine uyarıda bulunmuş oldu.
"EKIPTE HERKES PARAMPARÇA"
Derici, Instagram konusunda yaptığı açıklamada şunları söyledi:
"Ne ararsanız var. İnfluenza, ağır ishal, yürüyemiyorum halsizlikten. Hiçbir yerim kımıldamıyor. Günlerdir beklediğim Uşak konserimi ertelemek durumunda kaldım. Salgın var, bizim ekipteki herkes de paramparça. Doktor 5 gün istirahat verdi. Tekrar özür diliyorum. Dikkat edin kendinize."

Derici daha sonraki paylaşımında da "Hayatımın en kötü iki haftasıydı. Beklenen son zaten bünyemin çökmesiydi" ifadelerini kullandı.
"İrem Derici hastanelik oldu: “Hayatımın en zor iki haftasıydı!”" haberi, 19 Ekim 2025 tarihinde yazılmıştır. 19 Ekim 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.