İki gol atan Zaniolo, maçın ardından taraftarına da bir mesaj yolladı

İki gol atan Zaniolo, maçın ardından taraftarına da bir mesaj yolladı

Fenerbahçe maçında 2 gol atarak yıldızlaşan Nicolo Zaniolo, maçın bitiminden sonrasında açıklamlarda bulunmuş oldu. 2 maç cezasının peşinden derbide formasına kavuşan İtalyan yıldız, "İstanbulspor maçında gördüğüm kırmızı kart nedeniyle özür dilerim. Fenerbahçe maçındaki performansım da özür içindi" dedi.

Ezeli rakip Fenerbahçe'ye 2 gol atan Galatasaraylı Nicolo Zaniolo, Fenerbahçe derbisinin ardından açıklamalarda bulunarak sarı-kırmızılı taraftarlardan özür dilediğini belirtti.

Karşılaşmayı değerlendiren Nicolo Zaniolo "Çok mutluyum. İstanbulspor maçında gördüğüm kırmızı kart nedeniyle özür dilerim. Fenerbahçe maçındaki performansım da özür içindi. Biz aile gibiyiz ve çok mutluyuz." dedi.

Açıklamalarına devam eden İtalyan futbolcu "İlk geldiğimde kondisyonum çok iyi değildi. Hoca ile fikrim aynı, takım kazanıyorsa, takımı değiştirmemek lazım. Çalışmalara devam ettim ve şans geldiğinde kullanmaya çalıştım. İkinci kupam, Roma'dan sonra Galatasaray'la... Çok mutluyum." ifadelerini kullandı.

"İki gol atan Zaniolo, maçın ardından taraftarına da bir mesaj yolladı" haberi, 04 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 04 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.