İddia: VAR çağırdı! Ali Palabıyık gitmedi

İddia: VAR çağırdı! Ali Palabıyık gitmedi

Hakem Ali Palabıyık’ın Galatasaray-Alanyaspor maçına damga vuran kırmızı kart kararını, VAR uyarısına rağmen izlemeye gitmediği öne sürüldü.

Galatasaray'ın Alanyaspor'la karşı karşıya geldiği maçta tartışmalı kırmızı kart gören Sacha Boey'in pozisyonuyla ilgili hakem Ali Palabıyık'ın uyarıya rağmen VAR'da pozisyonu izlemediği iddia edildi.

ASpor'da Levent Tüzemen Galatasaray - Alanyaspor maçıyla ilgili yaptığı yorumlarda Ali Palabıyık'ın kırmızı kart gösterdikten sonra VAR'ın uyarısına rağmen pozisyonu kenara gelip izlemek istemediğini söyledi.

İşte Tüzemen'in konuyla ilgili yorumu:

"Galatasaray ceza alsın diye yaptı"

"30 dakika şov yapan bir Galatasaray vardı. Düşünce 3-4 olur şeklindeydi sonra Ali Palabıyık bir çomak soktu oraya. Sadece oyun olarak değil, verdiği kararlar, davranış biçimi, fauller, maçın çabuk başlamasını engellemek gibi... Galatasaraylı oyuncuları sinirlendirdi resmen. Galatasaraylı oyuncular ceza alsın diye soyunma odasına girmedi devre arasında. Tribünleri tahrik etti"

"İzlemeye gitmemiş"

"Bana gelen bilgiye göre VAR, aslında kırmızı karttan sonra VAR hakemi çağırıyor orada. Sacha Boey kırmızı kart gördükten sonra Ali Palabıyık'ı çağırmış. Kırmızı verdin lakin gel yine de bir bak diyor VAR. Fakat hakem, 'ben zaten gördüm eminim, sen bana ne sunacaksın ki' diyerek izlemeye gitmemiş."

"İddia: VAR çağırdı! Ali Palabıyık gitmedi" haberi, 25 Ekim 2022 tarihinde yazılmıştır. 25 Ekim 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.