Hüseyin Eroğlu: "Maçın ilk yarısında istediğimiz oyunu oynayamadık"

Hüseyin Eroğlu:

Samsunspor Teknik Direktörü Hüseyin Eroğlu, Gençlerbirliği maçının peşinden, "Gençlerbirliği ligin ikinci yarısında en azca gol yiyen takımlarında biri. Maçın ilk yarısında istediğimiz oyunu oynayamadık" dedi.

Samsunspor Teknik Direktörü Hüseyin Eroğlu, Gençlerbirliği maçının peşinden, "Gençlerbirliği ligin ikinci yarısında en azca gol yiyen takımlarında biri. Maçın ilk yarısında istediğimiz oyunu oynayamadık" dedi.

Spor Toto 1. Ligin 27. haftasında Gençlerbirliği, sahasında karşılaşmış olduğu Samsunspor'a 1-0 yenildi. Karşılaşmanın peşinden düzenlenen basın toplantısında konuşan Samsunspor Teknik Direktörü Eroğlu, "Gençlerbirliği ligin ikinci yarısında en azca gol yiyen takımlarında biri. Maçın ilk yarısında istediğimiz oyunu oynayamadık. Belki penaltı bizim lehimize yönelik bir talih olarak kullanıldı. Duran toptan bulduğumuz golle de 1-0 öne geçtik. İkinci yarı yaptığımız hamleler vardı, maçtaki ritmi arttıralım diye 3 tane değişim yaptık. Çünkü karşınızda son kozunu ortaya atmış iyi savaşım eden, kendi sahasında oynayan ve ligde kalmak isteyen bir ekip vardı. Bana nazaran bu kadro bir ihtimal ligin başlangıcında kurulmuş olsaydı oldukça değişik yerlerde olabilirdi" diye konuştu.

"Her maç final benzer biçimde oynuyoruz"

Çok anlamlı bir yengi aldıklarını vurgulayan Eroğlu, "Her maç final benzer biçimde oynuyoruz. Bu deplasmandan aldığımız 3 puan ileriki süreçte bizlere oldukça büyük bir artı katacak. Geriye kalan 10 maç var bunların 8 tanesi oynanacak ve 5 maç içeride 3 maç deplasmanda olacak" ifadelerini kullandı.

Eroğlu, konuşmasının sonunda galibiyeti her maçta yanlarında olan Samsunspor taraftarına armağan ettiğini dile getirdi. - ANKARA

"Hüseyin Eroğlu: "Maçın ilk yarısında istediğimiz oyunu oynayamadık"" haberi, 18 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.