Herkes, "Fenerbahçe yaşlandırmış" diyor! Genel kurulda konuşan üyenin yaşı ağızları açık bıraktı

Herkes,

Fenerbahçe'nin olaylı mali genel kurulunda konuşan kurultay üyesi Furkan Yapar'ın yaşı sosyal medyada gündem oldu. Kürsüde yapmış olduğu konuşmada 21 yaşlarında bulunduğunu belirten Yapar'ın daha yaşlı gösterdiğini belirten kullanıcılar, "Fenerbahçe yaşlandırmış" yorumlarında bulunmuş oldu.

Olayların damga vurduğu Fenerbahçe Olağan Mali Genel Kurul toplantısında bir kongre üyesinin konuşma yapmak için çıkığı kürsüde yaşını söylemesi sosyal medyada gündem oldu.

"21 YAŞINDAYIM"

Fenerbahçe Kongre Üyesi Furkan Yapar yaptığı konuşmada, "21 yaşındayım, en şampiyon olduğumuz zamanki halimi çıkarıp göstereyim size telefonumdan, 13-14 yaşında çocuktuk." dedi. Yapar'ın konuşmasının ardından yaşı ise sosyal medyada gündem oldu.

"FENERBAHÇE YAŞLANDIRMIŞ"

Sosyal medyada Furkan Yapar'ın oldukça yaşlı göründüğünü belirten kullanıcılar, "Fenerbahçe yaşlandırmış" yorumlarında bulundu.

Yapılan yorumlar şöyle:

Herkes, 'Fenerbahçe yaşlandırmış' diyor! Genel kurulda konuşan üyenin yaşı ağızları açık bıraktıHerkes, 'Fenerbahçe yaşlandırmış' diyor! Genel kurulda konuşan üyenin yaşı ağızları açık bıraktıHerkes, 'Fenerbahçe yaşlandırmış' diyor! Genel kurulda konuşan üyenin yaşı ağızları açık bıraktıHerkes, 'Fenerbahçe yaşlandırmış' diyor! Genel kurulda konuşan üyenin yaşı ağızları açık bıraktıHerkes, 'Fenerbahçe yaşlandırmış' diyor! Genel kurulda konuşan üyenin yaşı ağızları açık bıraktıHerkes, 'Fenerbahçe yaşlandırmış' diyor! Genel kurulda konuşan üyenin yaşı ağızları açık bıraktı

"Herkes, "Fenerbahçe yaşlandırmış" diyor! Genel kurulda konuşan üyenin yaşı ağızları açık bıraktı" haberi, 18 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 18 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.