Her şey şampiyonluk için! Ali Koç, Fenerbahçe maçları izlemeye gitmeyecek

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, şampiyon olmadan stadyumda sarı-lacivertlilerin hiçbir maçını izlememe kararı aldı.
Yıllardır şampiyonluk hasreti çeken Fenebrahçe'de başkan Ali Koç yeni bir totem uyguluyor. Koç'un şampiyonluk gelene kadar sarı-lacivertlilerin maçlarını statta izlemeyeceği açıklandı.
"ŞAMPİYON OLANA KADAR MAÇLARA GELMEYECEK"
343 Digital'de konuşan gazeteci Devrim Zengi, "Ali Başkan totem yapıyor maçlara gelmiyor. Başkan maçlara büyük bir ihtimalle şampiyon olana kadar gelmeyecek öyle görünüyor." ifadelerini kullandı.
2014'TEN BERİ ŞAMPİYONLUK YOK
Fenerbahçe son olarak 2013-2014 sezonunda Ersun Yanal döneminde Süper Lig'de şampiyon oldu. Sarı-lacivertlilerin o sezondan bu yana Süper Lig'de şampiyonluğu bulunmuyor.
"Her şey şampiyonluk için! Ali Koç, Fenerbahçe maçları izlemeye gitmeyecek" haberi, 20 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 20 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.