Hatayspor, Galatasaray maçına hazırlanıyor

Atakaş Hatayspor, Süper Lig'in 2. haftasında Galatasaray'la karşılaşacak. Takım Ömer Erdoğan yönetiminde çalıştı.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, bordo-beyazlı takım, Osman Çalgın Tesisleri'nde teknik direktör Ömer Erdoğan yönetiminde çalıştı.
Dün 1-1 biten Kasımpaşa maçında ilk 11'de oynayan futbolcular yenilenme idmanı yaptı, diğer oyuncular ise 5'e 2 top kapma ve dar alan çalışması gerçekleştirdi.
Basına kapalı antrenman, 1 saat 45 dakika sürdü.
"Hatayspor, Galatasaray maçına hazırlanıyor" haberi, 15 Ağustos 2021 tarihinde yazılmıştır. 15 Ağustos 2021 tarihinde de güncellenmiştir.
Kaynak:AA
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.