Hakan Çalhanoğlu'ndan maç sonu özeleştiri: Bize yakışmadı

Hakan Çalhanoğlu'ndan maç sonu özeleştiri: Bize yakışmadı

A Milli Takım'ın yıldızı Hakan Çalhanoğlu, Ermenistan ile berabere kaldığımız maç sonrasında açıklamalarda bulunmuş oldu. Çalhanoğlu, takımın basit hatalarına dikkat çekerek, "Öfkeliyim. Bize yakışmadı beraberlik" dedi. Çalhanoğlu,...

A Milli Takım'ın yıldızı Hakan Çalhanoğlu, Ermenistan ile 1-1 berabere kaldığımız maçın peşinden açıklamalarda bulunmuş oldu.

"ÖFKELİYİM"

Yıldız futbolcu yaptığı açıklamada, "Eskişehir halkına teşekkür ediyoruz. Bizi çok iyi desteklediler. Bahane bulmadan şunu söyleyeyim, saha kötüydü, zeminde zor bir maç oldu. Zemin istediğimiz gibi değildi. Öfkeliyim. Bize yakışmadı beraberlik. İlk yarı maçı bitirmemiz gerekiyordu, şanslar bulduk fakat değerlendiremedik" ifadelerini kullandı.

"ÇOK BASİT HATALAR YAPTIK"

Takımı değerlendiren Çalhanoğlu, "Yine de lideriz. Maçı kazansaydık daha iyi olurdu. Daha iyi olmamız gerekiyor. Çok basit hatalar yaptık. Bilmiyorum. İtalya'dan geliyorum, formdayım, motive geldim, elimden geleni yapmaya, takıma yardımcı olmaya çalışıyorum. Moralim bozuluyor. Unutmam da gerekiyor. Önümüze bakmalıyız. Bertuğ'u tebrik ediyorum, oyuna girip golünü attı. Bugün kadroda değildi fakat Kazımcan'ı tebrik ediyorum. İleride bizlere yardımcı olacaklardır. Sorumluluk benim üzerimde. Sonuna kadar mücadele ettik fakat olmadı. Bu maçı kazanmak gerekiyordu. Ermenistan'ı iç sahada yenemiyorsan bazı şeyleri düzeltmelisin. Daha dikkatli, daha konsantre olmamız gerekiyor. Diğer kampta Letonya'yı yenmek gerekiyor, bu şart" dedi.

"Hakan Çalhanoğlu'ndan maç sonu özeleştiri: Bize yakışmadı" haberi, 09 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 09 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.