Hakan Çalhanoğlu'ndan Dünya Kupası vedası sonrası özür: "Sorumluluk önce benim"

Hakan Çalhanoğlu'ndan Dünya Kupası vedası sonrası özür:

2026 FIFA Dünya Kupası'na grup aşamasında veda eden A Milli Takım'ın kaptanı Hakan Çalhanoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada sorumluluğu üstlendi ve taraftarlardan özür diledi.

2026 FIFA Dünya Kupası'na grup aşamasında veda eden A Milli Futbol Takımı'nda kaptan Hakan Çalhanoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla taraftarlardan özür diledi.

D Grubu'nu 1 galibiyet ve 2 mağlubiyetle tamamlayan ay-yıldızlı ekipte kaptan Çalhanoğlu, yaşadığı hayal kırıklığını dile getirerek alınan sonucun sorumluluğunu üstlendiğini söyledi.

"HAYAL KIRIKLIĞIMI KELİMELER ANLATMAYA YETMİYOR"

Milli futbolcu paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

"Bugün söyleyecek çok şey var fakat hiçbir kelime yaşadığım hayal kırıklığını ve üzüntüyü anlatmaya yetmiyor."

Dünya Kupası'nda Türkiye'yi en iyi şekilde temsil etmek ve millete büyük bir gurur yaşatmayı hedeflediklerini belirten Çalhanoğlu, bu hedefe ulaşamadıkları için büyük üzüntü duyduklarını ifade etti.

"SORUMLULUĞU HERKESTEN ÖNCE BEN ÜSTLENİYORUM"

Kaptan olarak sorumluluktan kaçmadığını vurgulayan Çalhanoğlu, şu değerlendirmede bulundu:

"Bu formayı taşımanın ne kadar büyük bir gurur ve sorumluluk olduğunu her gün hissettim. Ve bugün bu sonucun sorumluluğunu da bu takımın kaptanı olarak herkesten önce ben üstleniyorum."

Taraftarlardan gelen eleştirilerin bir kısmının ağır, bir kısmının ise haklı olduğunu belirten deneyimli futbolcu, milli formayı giyen herkesin ülkenin umutlarını taşıdığını söyledi.

"MİLLETİMİZDEN YÜREKTEN ÖZÜR DİLİYORUZ"

Dünya Kupası macerasının grup aşamasında sona ermesinin kendileri için de büyük bir hayal kırıklığı olduğunu dile getiren Çalhanoğlu, taraftarlardan helallik istedi.

"Bu hayale bizimle inanan, sevincini de hüznünü de bizimle yaşayan milyonlarca insanın kalbini kırdığımızı biliyoruz. Bunun için milletimizden yürekten özür diliyoruz." ifadelerini kullandı.

"DAHA GÜÇLÜ DÖNECEĞİZ"

Milli takım kaptanı, yaşanan başarısızlıktan ders çıkaracaklarını belirterek mücadeleye devam edeceklerini vurguladı.

"Dün kazanırken sizin evladınız olmaktan nasıl gurur duyduysam, bugün kaybederken de aynı aidiyetle başımı öne eğiyor, yine aynı gururla 'Bu ülkenin evladıyım' diyorum."

Çalhanoğlu, açıklamasını "Daha çok çalışacağız, daha güçlü döneceğiz. Bugün yarım kalan hikâyemizi tamamlamak ve bu armanın hakkını vermek için sonuna kadar mücadele edeceğiz. Bizi bugün de yalnız bırakmayan herkese teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin." sözleriyle tamamladı.

"Hakan Çalhanoğlu'ndan Dünya Kupası vedası sonrası özür: "Sorumluluk önce benim"" haberi, 27 Haziran 2026 tarihinde yazılmıştır. 27 Haziran 2026 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.