Haftanın kazananı belli oldu: Altın düşerken dolar ve borsa yükseldi

Haftanın kazananı belli oldu: Altın düşerken dolar ve borsa yükseldi

Bu hafta yatırım araçlarında dikkat çeken hareketler yaşandı. BIST 100, dolar ve euro yükselirken altın değer kaybetti. İşte haftanın en çok kazandıran yatırım araçları.

Yatırım araçlarında haftalık performanslar netleşti. BIST 100 endeksi, ABD Doları ve Euro değer kazanırken, altın yatırımcısına kaybettirdi.

BORSA SINIRLI YÜKSELİŞLE KAPATTI

BIST 100 endeksi hafta içinde 14.246 ile 14.621 puan aralığında dalgalandı. Endeks, haftayı yüzde 0,23 artışla 14.442,56 puandan tamamladı.

DOLAR VE EURO YÜKSELİŞTE

Kur tarafında yukarı yönlü hareket dikkat çekti:

  • ABD Doları: %0,36 artış → 45,1840 TL

  • Euro: %0,14 artış → 52,8580 TL

Bu verilerle haftanın en çok kazandıran yatırım aracı dolar oldu.

ALTIN YATIRIMCISINI ÜZDÜ

altın tarafında ise düşüş öne çıktı:

  • Gram altın: %2,26 düşüş → 6.704 TL

  • Cumhuriyet altını: %2,25 düşüş → 45.167 TL

  • Çeyrek altın: %2,26 düşüş → 11.229 TL

HAFTANIN ÖZETİ

Hafta genelinde:

  • En çok kazandıran: Dolar

  • Sınırlı kazanç: Borsa ve Euro

  • En çok kaybettiren: Altın

Küresel piyasalardaki dalgalanma ve faiz beklentileri, yatırım araçlarının yönünü belirlemeye devam ediyor.

"Haftanın kazananı belli oldu: Altın düşerken dolar ve borsa yükseldi" haberi, 30 Nisan 2026 tarihinde yazılmıştır. 30 Nisan 2026 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.