Güzel şeyler de oluyor! "Onlar kötü değil, biz daha iyiydik" diyen Okan Buruk, ezeli rakiplerinin hakkını verd

Güzel şeyler de oluyor!

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, TRT Spor'a açıklamalarda bulunmuş oldu. Başta kendi ekibi olmak suretiyle öncesiz rakipleri Fenerbahçe ve Beşiktaş'a da değinen 49 yaşındaki çalıştırıcı, "Hem Fenerbahçe hem Beşiktaş'ı başarısız olarak görmüyorum şundan dolayı şampiyonluk puanları topladılar. Biz muhteşem bir seviyeye ulaştık" dedi.

Süper Lig şampiyonu Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk geride bırakılan sezonu değerlendirerek açıklamalarda bulundu.

"RAKİPLERİMİZİN HAKKINI VERMEK İSTİYORUM"

Ezeli rakipleri hakkında konuşan Buruk, "Rakiplerimizin hakkını vermek istiyorum. Hem Fenerbahçe hem Beşiktaş'ı başarısız olarak görmüyorum çünkü şampiyonluk puanları topladılar. Biz olağanüstü bir seviyeye ulaştığımız için şampiyon olduk" dedi.

"ARDA VE FERDİ LİGİN ÜSTÜNDE"

Öte yandan Süper Lig devlerinin oyuncularını da değerlendiren 49 yaşındaki çalıştırıcı, "Fenerbahçe'den Arda ve Ferdi lig kalitesinin üstünde oyuncular. Beşiktaş'ta Cenk ve Gedson çok iyi oyuncular. Trabzonspor kötü bir sezon geçirdi, oradan çok fazla oyuncu sayamıyorsunuz" ifadelerini kullandı.

"Güzel şeyler de oluyor! "Onlar kötü değil, biz daha iyiydik" diyen Okan Buruk, ezeli rakiplerinin ." haberi, 10 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 10 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.