Gustavo'dan ayrılık hamlesi

Takımdan ayrılma istediğini yönetime ileten Luiz Gustavo beklemeye geçti. Tecrübeli futbolcu, alacaklarına karşılık bonservisinin kendisine verilmesini talep etti.
Fenerbahçe'de Emre Belözoğlu ile birlikte geçen sezonun son bölümünde ilk 11'deki yerini kaybeden Luiz Gustavo, yönetime takımdan ayrılma istediğini iletmişti.
Özellikle Brezilya'nın Flamengo ve Corintians kulüplerinden gelen cazip teklifler sonrası kafası bir hayli karışık olan yıldız futbolcu, Sarı-lacivertlilerden çıkış opsiyonlarını öğrenmek için beklemeye başladı.
Tecrübeli futbolcu, alacaklarına karşılık bonservisinin kendisine verilmesini talep etmiş durumda.
Emre Belözoğlu, 3 ismin biletini kesti!
"Gustavo'dan ayrılık hamlesi" haberi, 30 Mayıs 2021 tarihinde yazılmıştır. 30 Mayıs 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.