Gustavo'dan ayrılık hamlesi

Gustavo'dan ayrılık hamlesi

Takımdan ayrılma istediğini yönetime ileten Luiz Gustavo beklemeye geçti. Tecrübeli futbolcu, alacaklarına karşılık bonservisinin kendisine verilmesini talep etti.

Fenerbahçe'de Emre Belözoğlu ile birlikte geçen sezonun son bölümünde ilk 11'deki yerini kaybeden Luiz Gustavo, yönetime takımdan ayrılma istediğini iletmişti.

Özellikle Brezilya'nın Flamengo ve Corintians kulüplerinden gelen cazip teklifler sonrası kafası bir hayli karışık olan yıldız futbolcu, Sarı-lacivertlilerden çıkış opsiyonlarını öğrenmek için beklemeye başladı.

Tecrübeli futbolcu, alacaklarına karşılık bonservisinin kendisine verilmesini talep etmiş durumda.

 

"Gustavo'dan ayrılık hamlesi" haberi, 30 Mayıs 2021 tarihinde yazılmıştır. 30 Mayıs 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.