Göztepe'nin bilardo takımı Türkiye ikincisi oldu

Ankara'da 16-19 Mart tarihleri içinde gerçekleşen 3 Bant Bilardo 1. Lig Play-Off müsabakalarında Göztepe Türkiye ikincisi oldu ve Türkiye'yi temmuz ayında Portekiz'de düzenlenecek olan Şampiyon Kulüpler Avrupa Kupası'nda temsil etmeye hak kazanmıştır.
Ankara'da 16-19 Mart tarihleri içinde gerçekleşen 3 Bant Bilardo 1. Lig Play-Off müsabakalarında Göztepe Türkiye ikincisi oldu ve Türkiye'yi temmuz ayında Portekiz'de düzenlenecek olan Şampiyon Kulüpler Avrupa Kupası'nda temsil etmeye hak kazanmıştır.
İzmir'in köklü kulüplerinden Göztepe, bilardo branşında Türkiye derecesi elde etti. Tarık Yavuz, Sarp Kaya, Emin Gayret ve Uğur Kaya'dan oluşan İzmir temsilcisi, Ankara'da 16-19 Mart tarihlerinde düzenlenen 3 Bant Bilardo 1. Lig Play-Off müsabakalarında Türkiye ikincisi oldu. Bu sonuçla beraber sarı-kırmızlılar, Portekiz'de düzenlenecek olan Şampiyon Kulüpler Avrupa Kupası'nda Türkiye'yi temsil etmeye hak kazanmıştır. - İZMİR
"Göztepe'nin bilardo takımı Türkiye ikincisi oldu" haberi, 20 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.