Göztepe, yeni sezonun ilk maçında lisanslarını çıkardı

Göztepe, yeni sezonun ilk maçında lisanslarını çıkardı

Göztepe, pazar günü Sakaryaspor'u ağırlayacağı maçta zemin bakım çalışmalarının yetişmemesi sebebiyle Spor Toto Akhisar Stadı'nda oynayacak. Kulüp, 11 yabancı futbolcuya da lisans çıkardı ve yeni transferlerin yanı sıra geçen sezon...

Yeni sezonun ilk maçında pazar günü Sakaryaspor'u Gürsel Aksel Stadı'ndaki zemin bakım emekleri yetişmediği için Spor Toto Akhisar Stadı'nda ağırlayacak 1'inci Lig ekibi Göztepe'de lisanslar çıkarıldı.

Sarı-kırmızılı kulüp, geleceğe yatırım olarak alınan 18 yaşındaki Nijeryalı orta saha Chidindu Lucky Ihejirika dahil kadrodaki 11 yabancıya da lisans çıkardı. Yeni transferler Diouf, Lis, Diallo'nun yanı sıra adları ilk etapta gidecekler arasında geçen Ngalina ve Loue'ye de lisans alındı.  Yine geçen sezonun ikinci yarısını Suudi Arabistan'da kiralık geçirip yuvaya dönüşte takımda kalmasına karar verilen Tijanic'e de lisans çıktı. Ligde bu sezon da devam eden statüye göre ilk 11'de 5, maç sıralamasında ise 8 yabancı futbolcu yer alabiliyor.

Şişen yabancı kadrosuna Cezayirli 25 yaşındaki kanat oyuncusu Billal Messaoudi'yi de almaya çalışan Göz-Göz, 8 adı maç kadrosuna yazabilecek. Bu yabancıların en fazla 5'i aynı anda sahada olacak. Stadyum zemini sezonun ilk haftasına yetişmeyince taraftarını kızdıran Göztepe, ilk hafta gönül almaya çalışacak.

"Göztepe, yeni sezonun ilk maçında lisanslarını çıkardı" haberi, 10 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 10 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.