Göztepe teknik direktörü Tomas'tan Fenerbahçe yorumu

Göztepe teknik direktörü Stjepan Tomas: "Küme düşmedik, mücadeleyi sürdüreceğiz"
Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında konuk olduğu Fenerbahçe'ye 2-0 yenilen Göztepe'nin teknik direktörü Stjepan Tomas, ilk yarıda kaçırdıkları pozisyonlar sebebiyle mağlup olduklarını söyledi.
Fenerbahçe, galibiyet serisine devam ediyor!
Ülker Stadı'nda oynanan karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Tomas, istemedikleri puanlar kaybettiklerini belirtti.
Kornerden gol yedikten sonra oyunun kontrolünü ele aldıklarını dile getiren Tomas,
"Böyle zor bir deplasmanda fırsat gelince atamazsan, maçı kazanamazsın. Orada gol atsaydık bambaşka maç olacaktı. İlk yarı öne geçebilirdik. İkinci yarıya da iyi başladık. Kırmızı karttan sonra penaltı oldu ve orada gardımız düştü." ifadelerini kullandı.
Tomas, matematiksel olarak küme düşmediklerini ve mücadeleye devam edeceklerini sözlerine ekledi.
"Göztepe teknik direktörü Tomas'tan Fenerbahçe yorumu" haberi, 16 Nisan 2022 tarihinde yazılmıştır. 17 Nisan 2022 tarihinde de güncellenmiştir.
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.