Göztepe play-off grubunda

Göztepe play-off grubunda

Göztepe Kadın Voleybol Takımı, lig etabındaki son maçında Çanakkale Belediyespor yenik ederek play-off grubuna terfi etti.

1. Lig'de mücadele eden Göztepe Kadın Voleybol Takımı, lig etabındaki son maçında Çanakkale Belediyespor'u set vermeden 3-0 yenerek Bolu'da oynanacak play-off'a katılmaya hak kazandı. 

İzmir'de Atatürk Voleybol Salonu'nda bu akşam oynanan maçta Göztepeli taraftarlar takımlarını yalnız bırakmadı. Göztepe, setleri 25-9, 25-15 ve 25-17'lik skorlarla aldı. 

Göztepe'de Maluf ve Natalie yıldızlaşırken kaptan Nazlı da son bölümde takımı sırtlayan isimdi. 
Maç sonunda takım tribünlerle birlikte İsyan Marşı'nı söylerken büyük sevinç yaşandı. Kaptan Nazlı tribünlere üçlü çektirdi. 

"Göztepe play-off grubunda" haberi, 03 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 03 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.