Göztepe, Beşiktaş maçı hazırlıklarını tamamladı

Göztepe, Beşiktaş maçı hazırlıklarını tamamladı

Göztepe, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Beşiktaş ile oynayacağı maçın antrenmanlarını tamamladı. Sarı-kırmızılı ekip, hazırlıklarını bitirerek İstanbul’a hareket edecek.

Göztepe, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Beşiktaş ile deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.

Teknik Direktör Stanimir Stoilov yönetiminde Adnan Süvari Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmanda, oyuncular ilk bölümde ısınma ve pas çalışması yaptı. Antrenmanın ikinci kısmında ise taktiksel oyunlara ağırlık verildi.

Sarı-kırmızılı ekip, bugünkü antrenmanın ardından İstanbul'a hareket ederek kampa girecek.

"Göztepe, Beşiktaş maçı hazırlıklarını tamamladı" haberi, 02 Nisan 2025 tarihinde yazılmıştır. 02 Nisan 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

Kaynak:İHA

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.