Gölyakaspor Kulübü Başkanı Keçeci'den taraftarlara yönelik açıklama

Düzce Süper Amatör Play-Off'ta oynadığı 4 maçta asla puan alamayan Gölyakaspor'un başkanı Tevfik Keçeci, altyapıdan seçtikleri gençlere talih verip deneyim kazandırmayı hedeflediklerini, maçlarda alınacak sonuçların öneminin olmadığını bildirdi.
Düzce Süper Amatör Play-Off'ta oynadığı 4 maçta asla puan alamayan Gölyakaspor'un başkanı Tevfik Keçeci, altyapıdan seçtikleri gençlere talih verip deneyim kazandırmayı hedeflediklerini, maçlarda alınacak sonuçların öneminin olmadığını bildirdi.
Takımın fena gidişatına tepki gösteren taraftarlara yönelik açıklamalarda bulunan Keçeci, geçen yıl göreve geldiklerinde öncelikli hedeflerinin akademi alt yaş grupları oluşturmak bulunduğunu anımsattı.
Keçeci, takıma 10'dan adım atmak suretiyle her yaş kategorisinde grup oluşturmak istediklerine işaret ederek, şunları kaydetti:
"Bu projeyi de başardık ve gelecekte hedefimiz takımımızdaki oyuncuların tamamını bu gençlerden oluşturmak olacaktır. Bu sürem da hedef, play-off maçlarımızda Gölyaka'da alt yaş takımlarımızdan seçtiğimiz gençlerimize talih verip deneyim kazandırmak olacaktır. Oynadığımız maçlarda alınacak sonuçların öneminin olmadığını siz Gölyakaspor taraftarının bilgilerine sunarız."
"Gölyakaspor Kulübü Başkanı Keçeci'den taraftarlara yönelik açıklama" haberi, 14 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.