Golf Milli Takımı, Antalya'da kampa girdi

Golf Milli Takımı, Antalya'da kampa girdi

Golf Milli Takımı'nın Antalya kampı başladı.

Golf Milli Takımı'nın Antalya kampı başladı.

Milli takımın Antalya kampı kapsamında Belek Turizm Merkezi'ndeki Gloria Golf Sahası'ndaki çalışmasına 4'ü kadın 15 sporcu katıldı.

Milli sporcular, Golf Milli Takımı Başantrenörü Keith Coveney'in yönetiminde, EGA (Avrupa Golf Birliği) Takım Şampiyonaları ile Avrupa Bireysel Kadın, Erkek ve Gençler Golf Şampiyonalarına hazırlanacak.

Kamp, 15 Haziran'da sona erecek.

"Golf Milli Takımı, Antalya'da kampa girdi" haberi, 11 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 11 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.