Giresunspor'da destek ve üyelik toplantısı yapıldı

Giresunspor'da destek ve üyelik toplantısı yapıldı

Giresunspor Kulübü tarafınca düzenlenen Giresunspor'a Destek ve Üyelik Toplantısı'nda konuşan Giresunspor Başkanı Nahid Ramazan Yamak, "Hepiniz güvenilir olabilirsiniz, elimizden geleni yapacağız" dedi.

Giresunspor Kulübü tarafınca düzenlenen Giresunspor'a Destek ve Üyelik Toplantısı'nda konuşan Giresunspor Başkanı Nahid Ramazan Yamak, "Hepiniz güvenilir olabilirsiniz, elimizden geleni yapacağız" dedi.

Giresunspor Kulübü tarafınca İstanbul'da 'Giresunspor'a Destek ve Üyelik Toplantısı' düzenlendi. Toplantıya, Giresunspor Başkanı Nahid Ramazan Yamak, siyasal partilerin temsilcileri ve taraftarlar katıldı. Toplantıda konuşan Giresunspor Başkanı Nahid Ramazan Yamak, "Giresunspor için hiçbir vakit savaşmayı bırakmadık. Aldığımız tabloyu basın toplantısında da anlattım. 271 milyon TL'lik bir borç var. Bu borcun üstüne ortalama 30 milyon TL civarında FIFA'daki gerçekleşme harcamaları ulaştığında tablo 300 milyon TL. Ben hayatımda hiçbir vakit ağlamayı, sızlanmayı tercih etmedim. Her vakit çalışıp, bir yolunu bulmayı tercih ettim ve Giresunspor için hep birlikte bunu yapacağız. Şu anda geldiğimiz den beri 15 milyon 600 bin TL ödeme yaptık. Bu senenin sonuna gelebilmemiz için takıma 92 milyon TL ödeme yapmamız lazım. Ayrıca 'Transfer yapamıyorsunuz', diyorsunuz. Bu mevzuda da size informasyon vermek isterim. Biz bugün tüm borcumuzu ödesek dahi aktarma yapamıyoruz. Çünkü FIFA'dan aldığımız bir aktarma yasağımız var. Özellikle Jean Pyerre konusunu bildiğiniz gibi. Tabi dünyanın her yeri ile konuşuyoruz. Akşam 20.00'de eve gittiğim vakit gece 24.00'e kadar bunların Güney Amerika'daki ve Brezilya'daki avukatlarıyla görüşüyoruz. Ciddi bir hukuk kurumu oluşturduk. Aşağı yukarı 12 tane daha oyuncunun FIFA'da davaları var. Bunları da avukatlarımız oldukça yakından takip ediyor. Hepiniz güvenilir olabilirsiniz, elimizden gelen her şeyi yapacağız. Olmaz diye bir şey yok. Giresunspor her vakit güçlük içindeydi. Ben 15 senedir gelip de hiçbir vakit rahat bir durum görmedim fakat bunu birlik olursak üstesinden gelebiliriz. Giresunspor oldukça büyük bir camiadır. Şehrimiz ufak olabilir. Ama yüreği ve kalbi büyük bir camiadır. Çünkü Giresunlular tek başına kalsa bile savaşacak kapasitede insanlardır. Bu duyguları da takımıma geçirmeye çalışıyorum. Çok karakterli bir takımımız. 7 aydır maaş almayan oyuncumuz var. Transfer yasağımız yazın da devam edeceği için mevcut kadroyu korumamız lazım. Bu da demek oluyor ki önümüzdeki aylarda oyuncular için 1.5 milyon Euro ödeme yapmamız gerekiyor. Yani şu şekilde bir tablo, iki aşamalı çalışacağız. İlk aşamamız bu gemiyi limana sokacağız. Bu ekibi düşürmeyeceğiz. İlk aşamamız için önümüzde olan 90 milyon TL'nin 40 milyon TL'sini toplamayı taahhüt ediyorum fakat kalan 50 milyon TL için bizim de birlik olmamız lazım" şeklinde konuştu - İSTANBUL

"Giresunspor'da destek ve üyelik toplantısı yapıldı" haberi, 22 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.