Giresunspor Teknik Direktörü Mustafa Kaplan, Çorum FK maçının ardından Giresunspor camiasına takıma sahip çıkm

Giresunspor Teknik Direktörü Mustafa Kaplan, Çorum FK maçının ardından Giresunspor camiasına takıma sahip çıkm

Giresunspor Teknik Direktörü Mustafa Kaplan, Çorum FK maçının peşinden düzenlenen basın toplantısında takıma sahip çıkılması çağrısında bulunmuş oldu. Kaplan, genç bir takım olduklarını belirterek oyunculara destek olunması gerektiğini...

Giresunspor Teknik Direktörü Mustafa Kaplan, Çorum FK maçının peşinden Giresunspor camiasına takıma sahip çıkmaları çağrısında bulunmuş oldu.

Maçın peşinden düzenlenen basın toplantısında konuşan Teknik Direktör Mustafa Kaplan, çok iyi, tecrübeli bir takıma karşı mücadele ettiklerini söyledi.

Giresunspor'un genç bir takım olduğunu hatırlatan Kaplan, "Tecrübesiziz fakat bugün ortaya koyduğumuz mücadele, talep arzu, çok güzel oldu. Özellikle ilk yarı bulduğumuz çok pozisyon var. İkinci yarıda savunmada çok pozisyon verdik. İyi bir galibiyet. Çorum deplasmanından 3 puan almak bizi mutlu etti. Özgüven anlamında genç oyuncularımız üzerinde bir baskı vardı, o baskıyı da kaldırdık. Çünkü alt yapıdan aldığımız 14-15 oyuncumuz var. Geçen haftada iyi bir mücadele sergilemiştik. Ama bugün Çorum'da 3 puan almak çok güzel. Bütün oyuncularımı kutluyorum. Bu galibiyeti büyük Giresunspor taraftarına armağan ediyorum. Bütün Giresunsporlulara söylüyorum. Bu oyunculara sahip çıkılması lazım. Bu oyunculara destek olmak lazım. Arkasında durmak lazım. Biz bu genç oyunculara özgüven verecek Giresun taraftarını da arkasında yanında görmek istiyoruz" dedi.

"Başkanımız ve Giresunspor taraftarından memnunuz"

Giresunspor yönetiminin aldığı genel kurul kararı hakkında da açıklama da bulunan Kaplan, "Dün akşam tesislerde kalan 17 oyuncumuzla toplantı yaptık. Biz hem Çorumspor'u hem kulübümüzle ilgili gelişimleri konuştuk. Sizler genç oyuncularsınız başkanlar, teknik adamlar bugün var fakat Giresunspor camiası hep olacak. Başkanımız tüm gününü kulüp için harcıyor. Kongre kararı aldı. Yeni bir yapılanma yeni bir oluşum yapacaktır. Başkanımız ve Giresunspor taraftarından memnunuz. Büyük bir camiayız. Bizim tek gayemiz Giresunspor'u yaşamak ve Giresunspor'u bu ligde tutmak. Örnek Çorumspor'a bakarsanız yaptığı 3 senelik bir yatırım var. Bu yatırım sonunda geçtiğimiz yıl şampiyon oldu. Bu yıl çok güzel takviyeler yaptı. Çorumspor ses getirecek bir takım. Biz Giresunspor olarak sahayı çıkıp, kazanıp transfer sezonunda devre arasına kadar puan toplayacağız. Daha güzel bir Giresunspor oluşturmak istiyoruz" ifadelerini kullandı. - ÇORUM

"Giresunspor Teknik Direktörü Mustafa Kaplan, Çorum FK maçının ardından Giresunspor camiasına takım." haberi, 19 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 19 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.