Giresunspor, Kasımpaşa'yı 90'da yıktı

Spor Toto Süper Lig'in 3. haftasında Bitexen Giresunspor, Rijad Bajic'in 90. dakikada attığı golle konuk ettiği Kasımpaşa'yı 1-0 mağlup etti.
Çotanak Spor Kompleksi'nde oynanan karşılaşmanın ilk yarısından gol sesi gelmedi.
Bitexen Giresunspor, aradığı golü 90. dakikada Rijad Bajic ile buldu: 1-0
Kalan sürede başka gol olmadı ve Karadeniz ekibi, sahadan 3 puanla ayrıldı.
Bu sezon sahasındaki ilk galibiyetini alan Bitexen Giresunspor, puanını 7'ye çıkardı. Sami Uğurlu yolları ayırıp, Şenol Can takımın başına getiren Kasımpaşa ise kötü gidişi durduramadı. İstanbul ekibi geride kalan 3 haftayı puansız kapattı.
"Giresunspor, Kasımpaşa'yı 90'da yıktı" haberi, 20 Ağustos 2022 tarihinde yazılmıştır. 20 Ağustos 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.