Giresunspor: 0 - Beşiktaş: 0

Süper Lig’in 33. haftasında GZT Giresunspor ile Beşiktaş karşı karşıya geldi. Karşılaşma 0-0 berabere bitti
Süper Lig’in 33. haftasında Beşiktaş deplasmanda Giresunspor ile 0-0 berabere kaldı. Avrupa’ya gitme mücadelesinde rakiplerinin puan kaybettiği haftada galibiyet alamayan siyah beyazlılar, önemli avantajı tepmiş oldu.
"Giresunspor: 0 - Beşiktaş: 0" haberi, 17 Nisan 2022 tarihinde yazılmıştır. 17 Nisan 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.