Gençlik ve Spor Bakanı, Ragbi 18 Yaş Altı Kadın Milli Takımı'nı Tebrik Etti

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak, Polonya'da düzenlenen Avrupa Trophy Ligi'nde üçüncülük kupası kazanan Ragbi 18 Yaş Altı Kadın Milli Takımı'nı kutlama etti. Bakan Bak, ulusal sporculara başarılarının devamını diledi ve zamanı başarıda emeği geçenlere teşekkür etti.
Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak, Polonya'da düzenlenen Avrupa Trophy Ligi'nde, üçüncülük kupası kazanan Ragbi 18 Yaş Altı Kadın Milli Takımı için tebrik mesajı yayımladı.
Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak, Polonya'da düzenlenen Avrupa Trophy Ligi'nde, üçüncülük kupası kazanarak tarihi başarı elde eden 7'li Ragbi 18 Yaş Altı Kadın Milli Takımı'nı tebrik etti.
Bakan Dr. Osman Aşkın Bak, tebrik mesajında şu ifadelere yer verdi;
"Polonya'da düzenlenen Avrupa Trophy Ligi'nde, tarihinde ilk kez üçüncülük kupası kazanan 7'li Ragbi 18 Yaş Altı Kadın Milli Takımımızı canı gönülden kutluyorum. Elde ettikleri tarihi sonuçla bizleri gururlandıran milli sporcularımıza başarılarının devamını diliyor, tarihi başarıda emeği geçenlere ülkem ve şahsım adına teşekkür ediyorum." - ANKARA
"Gençlik ve Spor Bakanı, Ragbi 18 Yaş Altı Kadın Milli Takımı'nı Tebrik Etti" haberi, 23 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 23 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.