Gençlerbirliği ve Fenerbahçe, Arda Güler için anlaştı

Fenerbahçe, Arda Güler'in bonservisindeki payın satın alınmak için Gençlerbirliği ile anlaşmaya vardı.
Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Ankara ekibinin asbaşkanı Mehmet Soylu, "Başkanlar düzeyinde konuşuldu, anlaşıldı, 2,5 milyon Euro'ya anlaştık. Altyapımızdan da 4 oyuncu verildi. Bunlara da 200 bin euroluk bedel ve sonraki satışlardan pay biçildi" ifadelerini kullandı.
Uzun süredir görüşmelerini sürdüren Fenerbahçe ile Gençlerbirliği, Arda Güler'in bonservisindeki pay konusunda orta yolu buldu. İki ekip her konuda anlaşmaya varırken, resmi imzaların atılması sonrası sarı-lacivertliler, genç yıldızın bonservisinin tamamına sahip olacak.
HaberTürk: Jorge Jesus, kararını Fenerbahçe'ye bildirdi
Gençlerbirliği Asbaşkanı Mehmet Soylu, "Başkanlar düzeyinde konuşuldu, anlaşıldı, 2,5 milyon euroya anlaştık. Altyapımızdan da 4 oyuncu verildi. Bunlara da 200 bin euroluk bedel ve sonraki satışlardan pay biçildi" diye ifade edildi.
"Gençlerbirliği ve Fenerbahçe, Arda Güler için anlaştı" haberi, 14 Aralık 2022 tarihinde yazılmıştır. 14 Aralık 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.