Gençlerbirliği 100. yılını kutladı

Gençlerbirliği 100. yılını kutladı

Gençlerbirliği Spor Kulübü, kuruluşunun 100. yılını tesislerde taraftarları ile beraber kutladı.

Gençlerbirliği Spor Kulübü, kuruluşunun 100. yılını tesislerde taraftarları ile beraber kutladı.

Gençlerbirliği Spor Kulübü, İlhan Cavcav Tesisleri'nde kuruluşunun 100. yılını kutladı. Düzenlenen programa Gençlerbirliği Başkanı Niyazi Akdaş, Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar, Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok, Ankara Sanayi Odası (ASO) Başkanı Seyit Ardıç ve oldukça sayıda yandaş katıldı.

Gençlerbirliği'nin 100. yılına hususi hazırlanan belgeselin gösteriminin peşinden Gençlerbirliği Başkanı Akdaş, Gençlerbirliği Spor Kulübü'nün müessese öyküsünü hatırlatarak, "1923'ün ilk ayları Cumhuriyetin ilanından aylarca önce Ankara Sultaniyesi bugünkü adıyla Atatürk Lisesi müdürü Kemal Bey, beden eğitimi öğretmeni Bedri Bey'den bir futbol takımı kurulmasını istemiştir. Bedri Bey bir futbol takımı kurar ama bazı öğrenciler alınmaz. Takımı alınmayan öğrenciler ise bir velinin de katkısıyla bir takım kurarlar ama Kemal Bey bir okuldan iki takım çıkmaz diyerek iki takım maça davet eder. Maçta, Bedri Bey'in takımı yenilir. Bunun üzerine okul müdürü Kemal Bey bu iki takımı birleştirelim der ve gençlerin birleşmesi ile Gençlerbirliği doğar" diye konuştu.

Yeni sezona geçmiş dönemlerden kalan borçlar sebebiyle aktarma yasağı alarak başladıklarını belirten Akdaş, "Ligin dönem içinde bir miktar alacağımız olmasına karşın aktarma yasağının kalkmasında katkı veren Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç'a ve yasağın kaldırılmasına takiben yeni aktarma yapmamız için beni cesaretlendiren Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş'a teşekkürlerimi ve şükranlarımı arz ediyorum" ifadelerini kullandı.

"Daha nice yüzyıllarda birlikte olacağız"

Üyesi olduğu Gençlerbirliği Spor Kulübü'nün yanında olmaktan onur ve gurur duyduğunu dile getiren Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar ise, "Daha nice yüzyıllarda birlikte olacağız. Gençlerbirliği Spor Kulübü Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Cumhuriyete, onun değerlerini yürekten inanmış, her vakit Ankara'ya bir simge katmış, spor denince akla gelen ilk kulüplerimizden birisidir. Bunu yaşatmak tüm mahalli yöneticiler ve genel yöneticiler, Ankaralı iş insanları ve sivil cemiyet kuruluşları olarak hepimizin boynunun borcudur" açıklamasında bulunmuş oldu.

"Gençlerbirliği yılların köklü kulübü"

Gençlerbirliği zor bir dönemden geçtiğini ve Süper Lig'de Ankara takımlarının çoğalması icap ettiğini dile getiren Keçiören Belediye Başkanı Altınok, "Süper Lig, İstanbul ligi benzer biçimde oldu. Süper Lig'de, Ankara'mızdan yalnız Ankaragücü var. Gençlerbirliği yılların köklü kulübü. Temennimiz odur ki biz de aşağı hatlardan kurtararak el birliği ile gönül birliği ile Gençlerbirliği Spor Kulübümüze hep birlikte destek olacağız" dedi.

"O bizim her şeyimiz"

Yaklaşık 10 senedir hem iç sahada hem de deplasmanda Gençlerbirliği'nin tüm maçlarını takip ettiğini söyleyen yandaş İrfan Çağlar, "Gençlerbirliği bizim için bir yaşam seçimi. O bizim her şeyimiz. Bunun senelerdir hayalini kuruyordum. Maçlarda olsun, Gençlerbirliği'nin 90'ıncı senesinde olsun devamlı bunu düşündüm. 100'üncü senesinde iyi mi bir Gençlerbirliği olacak diye oldukça oldukça merak ediyordum. Gördüğünüz benzer biçimde sevdamızdan hiçbir şey eksilmedi yalnız bulunduğumuz konum ve ilgimiz fark etti" şeklinde konuştu. - ANKARA

"Gençlerbirliği 100. yılını kutladı" haberi, 14 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.