Gaziantep Basketbol, FIBA Avrupa Kupası'nda Anwil'i konuk edecek

Gaziantep Basketbol, FIBA Avrupa Kupası çeyrek final rövanş mücadelesinde yarın Polonya temsilcisi Anwil'i konuk edecek.
Gaziantep Basketbol, FIBA Avrupa Kupası çeyrek final rövanş mücadelesinde yarın Polonya temsilcisi Anwil'i konuk edecek.
Ahmet Cömert Spor Salonu'nda oynanacak yarışma, saat 20.00'de başlamış olacak.
Polonya'nın Wloclawek kentinde oynanan ilk maçı 85-84 kazanan Gaziantep Basketbol, yarı final için avantaj elde etti.
Kırmızı-siyahlı ekip, bir önceki turda K Grubu'nu önder tamamlarken, gruptaki tüm maçlarını kazanmıştı.
Polonya temsilcisi Anwil de L Grubu'nda oynadığı 6 maçta 4 yengi alarak ilk sırayı elde etmişti.
"Gaziantep Basketbol, FIBA Avrupa Kupası'nda Anwil'i konuk edecek" haberi, 14 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.