Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye: 116 yıllık güzide rakibimiz, başındaki yöneticiler yüzünden, kuruluşundan bu ya

Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye: 116 yıllık güzide rakibimiz, başındaki yöneticiler yüzünden, kuruluşundan bu ya

Galatasaray Spor Kulübü, Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un Yüksek Divan Kurulu toplantısındaki sözlerinin ardından açıklama yaptı.

Galatasaray'ın açıklamasında, "116 yıllık güzide rakibimiz, başındaki yöneticiler yüzünden, kuruluşundan bu yana düşmediği bir seviyeye indi." denildi.

İşte Galatasaray'ın 'Biz, sizin adınıza utanıyoruz' başlıklı açıklaması:

"Hemen her gün art arda yaptığınız tutarsız açıklamaların büyük bir bölümüne, toplumsal gerginliği artırmamak adına, karşılık vermiyoruz.

Kullandığınız kutuplaştırıcı dilden, iftira dolu söylemlerinizden, yarattığınız hikayelerle yaptığınız manipülasyonlardan ve toplumu ayrıştırmaktan artık vazgeçin.

116 yıllık güzide rakibimiz, başındaki yöneticiler yüzünden, kuruluşundan bu yana düşmediği bir seviyeye indi.

Başarısızlıklarınız, şahsi hesaplarınız ve çıkarlarınız için kullandığınız nefret diliyle Türk sporunu ve insanlarımızı daha fazla germeyin.

Biz, tarihte hiç görülmemiş bu utanç dolu seviyeye inmeyeceğiz. Sahada kalmaya ve orada kazanmaya devam edeceğiz.

Galatasaray Spor Kulübü."

 

"Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye: 116 yıllık güzide rakibimiz, başındaki yöneticiler yüzünden, kurulu." haberi, 29 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 29 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Ezgi Bozkurt Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.