Galatasaray'da Dubois ve Seferovic ilk kez takımla çalıştı

Galatasaray, yeni sezon öncesi hazırlıklarını bugün Florya Metin Oktay Tesislerinde yaptığı çalışmayla sürdürdü.
Teknik direktör Okan Buruk yönetiminde yapılan idman, dinamik ısınmayla başladı. Aktivasyon çalışmasıyla devam eden antrenman, koşu çalışması ve taktik çalışmayla sona erdi. Bugünkü idmana yeni transferler Haris Seferovic ve Leo Dubois ile izinden dönen Christian Luyindama da katıldı.
Sarı-kırmızılı ekip, yarın akşam yapacağı antrenmanla yeni sezon hazırlıklarını sürdürecek.
"Galatasaray'da Dubois ve Seferovic ilk kez takımla çalıştı" haberi, 22 Temmuz 2022 tarihinde yazılmıştır. 22 Temmuz 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.