Galatasaray'da 20 milyonluk seferberlik

Galatasaray'da 20 milyonluk seferberlik

Galatasaray'ın hedefinde kalan 5 maçtan da galibiyetle ayrılmak var

Galatasaray yönetimi kesenin ağızını açtı. Sarı-kırmızılılar, oyuncularına maç başına 5 milyon liralık prim verecek.

Ezeli rakibi Fenerbahçe'nin önünde 3 puanla liderlik koltuğunda oturan Galatasaray'da hedef kalan 5 maçtan da galibiyetle ayrılmak.

Yönetim, önündeki 4 maç için özel prim belirledi. Fenerbahçe derbisi için ise ayrıca bir rakam belirleyecek. Galatasaray, Fenerbahçe derbisine kadar oynayacağı 4 maç için 20 milyon liralık bir paket hazırladı.

Her bir maç için 5 milyon lira prim vermeyi vadeden sarı-kırmızılı yönetim böylece oyuncularının motivasyonunu daha da yukarıya çekmeyi planlıyor.

İlk sınavı Başakşehir ile

Galatasaray, pazartesi günü evinde Süper Lig'in iddialı ekiplerinden Medipol Başakşehir ile karşılaşacak. Sonrasında ise ligde kalma savaşı veren İstanbulspor ile deplasmanda mücadele edecek.

Evinde Sivasspor ile karşılaşacak Cim bom, bir sonraki hafta Ankaragücü ile deplasmanda karşı karşıya gelecek. Galatasaray sonrasında ise Fenerbahçe derbisiyle kapanışı yapacak. Yönetim, ilk 4 maça 20 milyon lira vadederken Fenerbahçe derbisi için ise rakamı daha da yukarı çekmeyi planlıyor. (Takvim)

"Galatasaray'da 20 milyonluk seferberlik" haberi, 05 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır. 05 Mayıs 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Ezgi Bozkurt Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.