Galatasaray, Zalgiris ile 2-2 berabere kaldı

Galatasaray, Zalgiris ile 2-2 berabere kaldı

Süper Lig şampiyonu Galatasaray, Şampiyonlar Ligi 2. ön eleme turu ilk maçında Litvanya'nın Zalgiris takımıyla 2-2 berabere kaldı. Barış Alper'in net kaçırılmış olduğu golle süregelen maçta, Abdülkerim'in golüyle eşitliği elde eden Galatasaray, Halil Dervişoğlu'nun golüyle öne geçti sadece son dakikalarda Zalgiris beraberlik golünü buldu.

Süper Lig şampiyonu Galatasaray, Şampiyonlar Ligi 2. ön eleme turu ilk maçında Litvanya'nın Zalgiris takımıyla kozlarını paylaştı. Vilnius kentindeki LFF Stadı'nda oynanan mücadele 2-2'lik beraberlikle sonuçlandı.

Temsilcimiz Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi 2. ön eleme maçında Litvanya takımı Zalgiris'le karşı karşıya geldi.

BARIŞ ALPER NET KAÇIRDI

Mücadeleye oldukça baskılı başlayan Galatasaray 27'inci dakikada gole çok yaklaştı. Savunmanın hatasıyla kaleciyle karşı karşıya kalan Barış Alper'in vuruşu yandan auta gitti.

İLK YARI BERABERE BİTTİ

Kaçan pozisyonlar sonrası maçtan düşen Galatasaray zorlamasına rağmen golü bulamadı. İlk yarı 0-0 sona erdi.

PERDEYİ OYEWUSI AÇTI

İkinci yarının başlama düdüğüyle birlikte Zalgiris, Mathias Oyewusi ile 1-0 öne geçti.

ABDÜLKERİM EŞİTLEDİ

Maçta geriye düşen temsilcimiz Abdülkerim'in 75'inci dakikada kaydetiği golüyle durumu 1-1'e getirdi.

HALİL GİRER GİRMEZ ATTI

Abdülkerim'in attığı gol sonrası ataklarını iyice sıkılaştıran Galatasaray, bu golden 3 dakika sonra Halil Dervişoğlu'nun şık golüyle durumu 2-1 yaptı.

"Galatasaray, Zalgiris ile 2-2 berabere kaldı" haberi, 25 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 25 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.