Galatasaray ve Fenerbahçe'den ortak Süper Kupa talebi: Suudi Arabistan'da değil Türkiye'de oynansın

Galatasaray ve Fenerbahçe'den ortak Süper Kupa talebi: Suudi Arabistan'da değil Türkiye'de oynansın

Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, "Süper Kupa'nın, Cumhuriyetimizin 100. senesinde Türkiye'de oynanması yönünde divan kararı aldık" ifadelerini kullandı.

Galatasaray'da Divan Kurulu toplantısında sunulan Süper Kupa maçının Türkiye'de oynanmasıyla ilgili önerge kabul edildi. Başkan Dursun Özbek, "Süper Kupa'nın, Cumhuriyetimizin 100. senesinde Türkiye'de oynanması yönünde divan kararı aldık" ifadelerini kullandı. 

Galatasaray Divan Kurulu Kasım ayı Olağan Toplantısı basına kapalı olarak gerçekleştirildi. Sarı-kırmızılı ekip, Fenerbahçe ile oynanacak Süper Kupa finalinin Suudi Arabistan'da oynanması kararını kabul etmediğini belirtti.

Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, "Süper Kupa'nın, Cumhuriyetimizin 100. senesinde Türkiye'de oynanması yönünde divan kararı aldık" ifadelerini kullandı.

Fenerbahçe de "Suudi Arabistan'da oynanmasın" dedi

Fenerbahçe, dün düzenlediği Divan Kurulu toplantısında Galatasaray ile oynanacak Süper Kupa maçının Suudi Arabistan'da oynanmaması yönündeki önergeyi kabul etmişti.

"Galatasaray ve Fenerbahçe'den ortak Süper Kupa talebi: Suudi Arabistan'da değil Türkiye'de oynansın" haberi, 07 Kasım 2023 tarihinde yazılmıştır. 07 Kasım 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.