Galatasaray ve Fenerbahçe, Süleyman Seba'yı anma mesajı yayımladı

Galatasaray ve Fenerbahçe, Beşiktaş Kulübünün Onursal Başkanı Süleyman Seba'nın 9. ölüm yıl dönümü sebebiyle anma mesajı yayımladı. Galatasaray'ın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, 'Türk futbolunun sembol isimlerinden, Beşiktaş...
Galatasaray ve Fenerbahçe, Beşiktaş Kulübünün Onursal Başkanı Süleyman Seba'nın 9. ölüm yıl dönümü sebebiyle anma mesajı yayımladı.
Galatasaray'ın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Türk futbolunun sembol isimlerinden, Beşiktaş Onursal Başkanı Süleyman Seba'yı, vefatının 9. senesinde saygı ve rahmet ve saygıyla anıyoruz." denildi.
Fenerbahçe ise yayımladığı mesajda, "Beşiktaş Jimnastik Kulübünün Onursal Başkanı Süleyman Seba'yı, vefatının 9. yılında saygı ve rahmetle anıyoruz." ifadesine yer verdi.
"Galatasaray ve Fenerbahçe, Süleyman Seba'yı anma mesajı yayımladı" haberi, 13 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 13 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.