Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk: Rakiplerimizin hakkını vermek istiyorum

Süper Lig şampiyonu Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, öncesiz rakipleri hakkında konuşarak, Fenerbahçe ve Beşiktaş'ı başarısız olarak görmediğini belirtti. Ayrıca, Fenerbahçe'den Arda ve Ferdi ile Beşiktaş'tan Cenk ve Gedson'un oldukça iyi oyuncular bulunduğunu söylemiş oldu.
Süper Lig şampiyonu Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk geride bırakılan sezonu değerlendirerek açıklamalarda bulundu.
"RAKİPLERİMİZİN HAKKINI VERMEK İSTİYORUM"
Ezeli rakipleri hakkında konuşan Buruk, "Rakiplerimizin hakkını vermek istiyorum. Hem Fenerbahçe hem Beşiktaş'ı başarısız olarak görmüyorum çünkü şampiyonluk puanları topladılar. Biz olağanüstü bir seviyeye ulaştığımız için şampiyon olduk" dedi.
"ARDA VE FERDİ LİGİN ÜSTÜNDE"
Öte yandan Süper Lig devlerinin oyuncularını da değerlendiren 49 yaşındaki çalıştırıcı, "Fenerbahçe'den Arda ve Ferdi lig kalitesinin üstünde oyuncular. Beşiktaş'ta Cenk ve Gedson çok iyi oyuncular. Trabzonspor kötü bir sezon geçirdi, oradan çok fazla oyuncu sayamıyorsunuz" ifadelerini kullandı.
"Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk: Rakiplerimizin hakkını vermek istiyorum" haberi, 10 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 10 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.