Galatasaray Taraftarları Şampiyonluk Kutlaması İçin Florya'ya Akın Etti

Spor Toto Süper Lig'in 36'ncı haftasında MKE Ankaragücü'nü 4-1 yenik eden Galatasaray, şampiyonluğunu duyuru etti. Galatasaray taraftarı ise şampiyonluğu kutlamak için Florya Metin Oktay Tesisleri'ne akın etti. Çok sayıda yandaş, tesislerin önünde 23'üncü şampiyonluğun sevincini meşaleler yakıp, tezahüratlar yaparak kutladı.
SPOR Şampiyonluk kutlaması için Galatasaray taraftarları Florya'ya akın etti
Oğuzhan CİN/ İSTANBUL,(DHA) - Spor Toto Süper Lig'in 36'ncı haftasında MKE Ankaragücü'nü 4-1 mağlup eden Galatasaray, şampiyonluğunu ilan etti. Galatasaray taraftarı ise şampiyonluğu kutlamak için Florya Metin Oktay Tesisleri'ne akın etti.
Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 36'ncı haftasında MKE Ankaragücü'nü deplasmanda 4-1 yendi. Sarı-kırmızılılar, bu sonuçla bitime 2 hafta kala 23'üncü şampiyonluğunu ilan etti. Sarı-kırmızı taraftarlar, maçın bitiş düdüğünün ardından Florya Metin Oktay Tesisleri'nde şampiyonluğu kutlamaya başladı. Çok sayıda taraftar, tesislerin önünde 23'üncü şampiyonluğun sevincini meşaleler yakıp, tezahüratlar yaparak kutladı. Tesise giden yollarda çok sayıda taraftar, araçları ile kutlamalara katıldı. Yollarda uzun konvoylar ve trafik oluştu.(DHA)
"Galatasaray Taraftarları Şampiyonluk Kutlaması İçin Florya'ya Akın Etti" haberi, 31 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır. 31 Mayıs 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.