Galatasaray taraftarları Florya'ya akın etti

Galatasaray taraftarları Florya'ya akın etti

SPOR Toto Süper Lig'in 36. MKE Ankaragücü'nü 4-1 yenik eden Galatasaray, şampiyonluğunu duyuru etti. Galatasaray taraftarı ise şampiyonluğu kutlamak için Metin Oktay Tesisleri'ne akın etti.

SPOR Toto Süper Lig'in 36. MKE Ankaragücü'nü 4-1 mağlup eden Galatasaray, şampiyonluğunu ilan etti. Galatasaray taraftarı ise şampiyonluğu kutlamak için Metin Oktay Tesisleri'ne akın etti.

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 36. haftasında MKE Ankaragücü'nü deplasmanda 4-1 yendi. Sarı-kırmızılılar, bu sonuçla bitime 2 hafta kala şampiyonluğunu ilan etti. Sarı-kırmızı taraftarlar, maçın bitiş düdüğünün ardından Florya Metin Oktay Tesisleri'nde şampiyonluğu kutlamaya başladı. Çok sayıda taraftar, tesislerin önünde 23. şampiyonluk sevincini meşaleler yakıp, tezahüratlar yaparak kutladı. Tesise giden yollarda çok sayıda taraftar, araçları ile kutlamalara katıldı. Yollarda uzun konvoylar ve trafik oluştu.


"Galatasaray taraftarları Florya'ya akın etti" haberi, 31 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır. 31 Mayıs 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.