Galatasaray, savunma ve hücum çalıştı

Galatasaray, savunma ve hücum çalıştı

Galatasaray, Süper Lig'in 35'inci haftasında oynayacağı Demir Grup Sivasspor maçı hazırlıklarını sürdürdü.

Galatasaray, Süper Lig'in 35'inci haftasında oynayacağı Demir Grup Sivasspor maçı hazırlıklarını sürdürdü.

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Okan Buruk yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, dinamik ısınman ile başladı. Üç grup halinde 8'e 2 pas çalışması ile devam eden idman, yapılan savunma ve hücum çalışması ile sona erdi.Sarı-kırmızılılar, Sivasspor maçı hazırlıklarını yarın saat 18.00'de yapacağı antrenmanla tamamlayacak.


"Galatasaray, savunma ve hücum çalıştı" haberi, 18 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır. 18 Mayıs 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.