Galatasaray şampiyonluk kutlamaları sonrası Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı ziyaret etti

Galatasaray, Süper Lig'in 2022-2023 sezonunu önder tamamlayarak şampiyonluğa ulaştıktan sonrasında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı ziyaret etti. Ziyarette Galatasaray futbol takımının yöneticileri, teknik heyeti ve futbolcuları yer aldı. Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Akif Çağatay Kılıç, Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Eski Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, AK Parti İzmir
Süper Lig'in 2022-2023 sezonunu lider tamamlayarak şampiyonluğa ulaşan Galatasaray, şampiyonluk kutlamaları sonrası Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı ziyaret etti.
ERDOĞAN'A FORMA HEDİYE EDİLDİ
Vahdettin Köşkü'nde gerçekleşen ziyarette, Galatasaray futbol takımının yöneticileri, teknik heyeti ve futbolcuları yer aldı. 53 numaralı Galatasaray forması takdim edildi.
BAKANLAR DA KATILDI
Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Akif Çağatay Kılıç, Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Eski Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, AK Parti İzmir Milletvekili ve eski milli futbolcu Alpay Özalan, Hamza Yerlikaya da görüşmeye eşlik etti.
"Galatasaray şampiyonluk kutlamaları sonrası Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı ziyaret etti" haberi, 16 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır.




YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.