Galatasaray, Lokomotiv Moskova’yı mağlup etti

UEFA Avrupa Ligi E Grubu 3. hafta maçında Galatasaray deplasmanda Lokomotiv Moskova’yı 1-0 yendi. Puanını 7’ye yükselten Galatasaray liderliğini sürdürdü.
Lokomotiv Central Stadı’nda oynanan mücadelenin ilk yarısı golsüz eşitlikle tamamlandı. Galatasaray 82. dakikada Kerem Aktürkoğlu’nun golüyle öne geçti.
Kalan sürede başka gol olmayınca Galatasaray sahadan 1-0 galip ayrıldı.
"Galatasaray, Lokomotiv Moskova’yı mağlup etti" haberi, 22 Ekim 2021 tarihinde yazılmıştır. 22 Ekim 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.