Galatasaray, Kopenhag maçı için hazırlıklarını tamamladı

Galatasaray, Kopenhag maçı için hazırlıklarını tamamladı

Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi A Grubu'nda Danimarka ekibi Kopenhag ile oynayacağı maçın hazırlıklarını tamamladı. Teknik direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenmanın ilk 15 dakikası basına açık olarak gerçekleştirildi. Sarı-kırmızılı...

Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi A Grubu'nda Danimarka ekibi Kopenhag ile oynayacağı maçın hazırlıklarını bugün akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla tamamladı.

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenmanın ilk 15 dakikası basına açık olarak gerçekleştirildi. Isınma hareketleri ile başlayan antrenman, 2 gruba ayrılan futbolcuların top kapma çalışmasının peşinden tamamlandı. Antrenmanın basına kapalı olan bölümünde ise Kopenhag karşılaşmasının taktiği üzerinde duruldu.

Sarı-kırmızılı ekip, UEFA Şampiyonlar Ligi A Grubu ilk maçında yarın saat 19.45'te sahasında Kopenhag ile karşı karşıya gelecek.

"Galatasaray, Kopenhag maçı için hazırlıklarını tamamladı" haberi, 19 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 19 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.