Galatasaray Kadın Futbol Takımı yarı finale yükseldi

Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi play-off çeyrek final rövanş maçında Galatasaray Petrol Ofisi evinde karşılaşmış olduğu Amed Sportif Faaliyetleri 3-0 skorla yenik ederek yarı finale terfi etti. Galatasaray Kadın Futbol Takımı, B Grubunu önder tamamlayarak play-off çeyrek final ikinci maçında Amed Sportif Faaliyetleri konuk etti ve 3-0 kazanarak yarı finale çıktı.
Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi play-off çeyrek final rövanş maçında Galatasaray Petrol Ofisi, evinde karşılaştığı Amed Sportif Faaliyetler'i 3-0 skorla mağlup ederek yarı finale yükseldi.
Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi B Grubu'nu lider tamamlayan Galatasaray Kadın Futbol Takımı, play-off çeyrek final ikinci maçında Amed Sportif Faaliyetler'in konuk etti. Florya Metin Oktay Tesisleri'nde oynanan mücadeleyi sarı-kırmızılılar, 3-0 kazanarak yarı finale çıktı. Mücadeleye etkili başlayan Galatasaray, 21. dakikada Elena'nın golüyle 1-0 öne geçti ve ilk yarı bu skorla tamamlandı. Maçın 53. dakikasında Kristina'nın golüyle sarı-kırmızılılar farkı 2'ye çıkardı. Mücadelenin 84. dakikasında Yağmur Uraz, kaydettiği golle maçın skorunu tayin etti.
Sarı-kırmızılılar ilk karşılaşmayı da 5-1 kazanmıştı. - İSTANBUL
"Galatasaray Kadın Futbol Takımı yarı finale yükseldi" haberi, 07 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.