Galatasaray Kadın Futbol Takımı Amed Sportif Faaliyetleri'ni 5-1 Yendi

Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi play-off çeyrek final etabı ilk maçında Galatasaray Petrol Ofisi deplasmanda karşılaşmış olduğu Amed Sportif Faaliyetleri 5-1 skorla yenik etti. Galatasaray Kadın Futbol Takımı, B Grubunu önder tamamlayarak play-off çeyrek final ilk maçında Amed Sportif Faaliyetlerin konuğu oldu ve 5-1 kazanmıştır. Rövanş karşılaşması 7 Mayıs Pazar günü saat 12.00'de Galatasaray'ın
Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi play-off çeyrek final etabı ilk maçında Galatasaray Petrol Ofisi, deplasmanda karşılaştığı Amed Sportif Faaliyetler'i 5-1 skorla mağlup etti.
Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi B Grubu'nu lider tamamlayan Galatasaray Kadın Futbol Takımı, play-off çeyrek final ilk maçında Amed Sportif Faaliyetler'in konuğu oldu. Diyarbakır Amedspor Tesisleri'nde oynanan mücadeleyi sarı-kırmızılılar 5-1 yenerek rövanş öncesi avantaj sağladı. Konuk ekip, 20. dakikada Ebru'nun attığı golle 1-0 öne geçti. Mücadelenin 36. dakikasında ev sahibi Kawala ile eşitliği yakaladı ve mücadelenin ilk yarısı 1-1'lik beraberlikle sonuçlandı. İkinci yarıda da etkili oyununu sürdüren sarı-kırmızılılar, 55. dakikada Birgül, 73'te Ebru, 66 ve 77'de Yağmur'un attığı gollerle karşılaşmadan 5-1 galip ayrıldı.
Çeyrek finalde rövanş karşılaşması 7 Mayıs Pazar günü saat 12.00'de Galatasaray'ın ev sahipliğinde Florya Metin Oktay Tesisleri'nde oynanacak. - İSTANBUL
"Galatasaray Kadın Futbol Takımı Amed Sportif Faaliyetleri'ni 5-1 Yendi" haberi, 03 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.