Galatasaray Judo Takımı Avrupa şampiyonu

Galatasaray Kadın Judo Takımı, Avrupa Şampiyonlar Ligi finalinde Fransa'nın RSC Champigny takımını 5-0 mağlup ederek Avrupa şampiyonu oldu.
Fransa’nın başkenti Paris’te düzenlenen Judo Şampiyonlar Ligi’nde Galatasaray Kadın Judo Takımı, D Grubu’nda Fransa’nın Orleans Loirent takımını 3-2 yenerek yarı finale yükseldi.
Yarı finalde İspanya temsilcisi Valencia’yı yine 3-2’lik skorla mağlup eden sarı kırmızılılar, finalde ise Fransa’dan RSC Champigny ile karşı karşıya geldi. Final müsabakasında rakibini 5-0 mağlup eden Galatasaray, şampiyon oldu.
"Galatasaray Judo Takımı Avrupa şampiyonu" haberi, 12 Aralık 2021 tarihinde yazılmıştır. 12 Aralık 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Dev derbide kazanan Fenerbahçe Beko
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.