Galatasaray, Fiorentina’yı 2-1 mağlup etti

Galatasaray, Fiorentina’yı 2-1 mağlup etti

Galatasaray, yeni sezon öncesi 7. ve son hazırlık maçını Fiorentina ile oynadı. Okan Buruk yönetimindeki Cim Bom, İtalyan ekibini, Kerem Aktürkoğlu ve Emre Akbaba’nın golleriyle 2-1 yendi.

31 Temmuz 2022 Pazar

Galatasaray ‘ın Avusturya’daki 2. kamp etabı, bugün oynanan hazırlık maçıyla son buldu. Sturm Graz ve Mol Fehervar’a kaybeden, Sigma ile Kasımpaşa’yı mağlup eden ve Pardubice ile Salernitana’le yenişemeyen Sarı-Kırmızılılar, Fiorentina’yı devirerek hazırlık maçlarını tamamladı.

Henüz 5. dakikada Haris Seferovic’in asistinde Kerem Aktürkoğlu çok şık bir gol atarken, 42’de de sahneye Emre Akbaba çıktı. Kerem’in golünde topu kapan ve atağı başlatan Emre bu kez Seferovic’le duvar pası yapıp, kaleciyle karşı karşıya kaldı ve Terracciano’yu mağlup etmeyi başardı. Bu golle Aslan ilk devreyi 2-0 önde kapattı.

İkinci yarıda çokça yapılan oyuncu değişiklikleriyle ilk devreye nazaran tempo düşüktü. İki takım da birkaç pozisyon yakalasa da çok net ataklar yaşanmadı. 72’de Marco Benassi ortaladı, arka direkte Riccardo Sottil tamamladı ve mücadelenin skorunu belirledi: 2-1.

Avusturya kampını ve hazırlık maçlarını tamamlayan Galatasaray 7 karşılaşmadan 3 galibiyet, 2 beraberlik ve 2 yenilgiyle ayrıldı. Kafile, karşılaşmanın ardından Türkiye’ye dönerek, yeni sezon hazırlıklarını Florya Metin Oktay Tesisleri’nde sürdürecek.

"Galatasaray, Fiorentina’yı 2-1 mağlup etti" haberi, 31 Temmuz 2022 tarihinde yazılmıştır. 31 Temmuz 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.