Galatasaray, DG Sivasspor maçı hazırlıklarına başladı

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 35. haftasında DG Sivasspor ile evinde oynayacağı maçın hazırlıklarını yapmış olduğu antrenmanla başladı.
Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 35. haftasında DG Sivasspor ile evinde oynayacağı maçın hazırlıklarını yaptığı antrenmanla başladı.
Florya Metin Oktay Tesisleri'nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki idman dinamik ısınmayla başladı. İki grup halinde 5'e 2 pas çalışmasıyla devam eden antrenman, çift kale maçla sona erdi.
Sarı-kırmızılılar, yarın saat 11.00'de yapacağı idmanla Sivasspor maçı hazırlıklarını sürdürecek. - İSTANBUL
"Galatasaray, DG Sivasspor maçı hazırlıklarına başladı" haberi, 17 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.