Galatasaray Daikin Kadın Voleybol Takımı, Balkan Kupası'ndaki ilk maçını kazandı

Galatasaray Daikin Kadın Voleybol Takımı, Balkan Kupası'ndaki ilk maçını kazandı

Galatasaray Daikin Kadın Voleybol Takımı, Balkan Kupası'ndaki ilk maçında Arnavutluk temsilcisi SK Skenderbeu'yu 3-0 mağlup etti. Kosova'da düzenlenen organizasyonda sarı-kırmızılı ekip, rakibini 25-16, 25-9, 25-9'luk setlerle yendi. Galatasaray...

Galatasaray Daikin Kadın Voleybol Takımı, Balkan Kupası'ndaki ilk maçında Arnavutluk temsilcisi SK Skenderbeu'yu 3-0 mağlup etti.

Kosova'nın ev sahipliğinde düzenlenen organizasyonda sarı-kırmızılı ekip, rakibini 25-16, 25-9, 25-9'luk setlerle yendi.

Galatasaray Daikin ikinci maçında yarın TSİ 18.30'da, Yunanistan'ın AO Markopoulous takımıyla karşılaşacak.

Balkan Kupası'nda şampiyon olması halinde CEV Challenge Kupası'na katılma hakkı elde edecek sarı-kırmızılılar, 32'li finaller turunda Portekiz'in Kairos Ponta Delgada ekibiyle eşleşecek.

"Galatasaray Daikin Kadın Voleybol Takımı, Balkan Kupası'ndaki ilk maçını kazandı" haberi, 19 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 19 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.