Galatasaray, Cemiyet'te şampiyonluğu kutladı

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig şampiyonluğunu Levent'te bulunan Galatasaraylılar Derneği'nde kutladı. Başkan Dursun Özbek ve yönetim kurulu üyeleri, taraftarlarla beraber 23. Süper Lig şampiyonluğunun sevincini doyasıya yaşadı.
- Galatasaray şampiyonluğu Cemiyet'te kutladı
İSTANBUL - Spor Toto Süper Lig şampiyonu Galatasaray'da kutlamalar, Levent'te bulunan Galatasaraylılar Derneği'nde devam etti.
Spor Toto Süper Lig'i şampiyon tamamlayan Galatasaray, Fenerbahçe derbisinden sonra şampiyonluk kupasını aldı. Yöneticiler, futbolcular ve teknik ekip, Nef Stadyumu'nda yapılan etkinlikte şampiyonluğu kutladı. Sarı-kırmızılılarda kutlamalar Levent'te bulunan Galatasaraylılar Derneği'nde de devam etti. Başkan Dursun Özbek ve yönetim kurulu üyeleri, taraftarlarla birlikte 23. Süper Lig şampiyonluğunun sevincini doyasıya yaşadı.
"Galatasaray, Cemiyet'te şampiyonluğu kutladı" haberi, 05 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 05 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.