Galatasaray Başkan Vekili Timur, Fenerbahçe'nin Szymanski transferinden vazgeçtiklerini açıkladı

Galatasaray AŞ Başkan Vekili Erden Timur, sıhhat sponsorluğu anlaşmasının imza töreninde yapmış olduğu açıklamada, Fenerbahçe'nin yeni transferi Szymanski'den yüksek maaş yükü sebebiyle vazgeçtiklerini belirtti. Timur, Fenerbahçe'den bu aktarma özelinde bir çalım yemediklerini ifade etti. Ayrıca, Timur, futbolcunun isminin Galatasaray ile anıldıktan sonrasında başka bir kulüp transferi gerçekleşiy
Sağlık sponsorluğu anlaşmasının imza töreninde Galatasaray AŞ Başkan Vekili Erden Timur çarpıcı açıklamalarda bulundu. Fenerbahçe'nin yeni transferi Szymanski'den yüksek maaş yükü nedeniyle vazgeçtiklerini belirten Timur, Fenerbahçe'den bu transfer özelinde bir çalım yemediklerini belirtti.
"KENDİ MESAJLARIM VAR"
Erden Timur yaptığı açıklamada, "Szymanski'yi 15 defa aramışım güya. Adamın menajeri düzeltiyor. Kendi mesajlarım var, "Bu maaş seviyesine çıkamayacağımız için hayırlı olsun" diye. İyi bir oyuncuya yüksek bonservis verirsiniz ama yüksek maaş verdiğinizde satmanız da zor." dedi.
"BUNLAR BİLİNÇLİ OLARAK YAPILIYOR"
Timur açıklamasında ayrıca, "Bir futbolcunun ismi Galatasaray'a ile anıldıktan sonra başka bir kulüp transferi bitiriyorsa bizim bir ilgimiz yoktur, bunu bilin. Bunlar bilinçli olarak yapılıyor. Bu kadar açık etmeyin bari." ifadelerini kullandı.
"Galatasaray Başkan Vekili Timur, Fenerbahçe'nin Szymanski transferinden vazgeçtiklerini açıkladı" haberi, 20 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.