Fransa, Avustralya'yı 4-1 mağlup etti

Fransa, Avustralya'yı 4-1 mağlup etti

2022 FIFA Dünya Kupası D Grubu ilk maçında Fransa, Avustralya'yı 4-1 mağlup etti.

2022 FIFA Dünya Kupası D Grubu ilk maçında Fransa ile Avustralya Al Janoub Stadyumu'nda karşılaştı.

Goodwin'in 9'uncu dakikada attığı golle Avustralya karşısında 1-0 mağlup duruma düşen Fansa, 27'de Rabiot ve 32'nci dakikada Giroud'nun golüyle durumu 2-1'e getirmeyi başardı. İlk yarısı 2-1 sona eren karşılaşmada Fransa, 68'inci dakikada Mbappe ile farkı 2'ye, 71'de de Giroud ile 3'e çıkardı: 4-1. Mücadele bu skorla sona erdi ve Fransa D Grubu'nda ilk maçlar sonucu liderliğine yükseldi.

Fransa gruptaki 2'nci maçında 26 Kasım'da Danimarka, Avustralya ise Tunus ile mücadele edecek.

"Fransa, Avustralya'yı 4-1 mağlup etti" haberi, 23 Kasım 2022 tarihinde yazılmıştır. 23 Kasım 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.